Baksmälla

Men jag har inte ens druckit? Imorse vaknade jag med VÄRLDENS huvudvärk och kände mig bara sådär ''tjock'' i huvudet. Tror pappa märkte det när jag gick upp och såg ut som en zombie :-) Jag tror dock jag kan veta vad som kan ligga bakom denna mysteriska baksmälla. Igår så gymmade jag med Kimsy på morgonen och jag är sämst på att dricka vatten. Sen jobbade jag i 7 h och gick även till och från jobbet. Det jag kan komma ihåg att jag drack igår var lite vatten när jag gymmade, ett glas under dagen, sedan en redbull och en kopp kaffe. :-) That explains it.
 
Idag har jag sovit ut ordentligt och legat och dragit mig i sängen riktigt länge. Två koppar kaffe har jag konsumerad samt läst lite i min bok. Jag börjar jobbet kl 16 så ska cykla iväg om ett litet tag. 
 
Bild från Google
 
Vill ha en liten mopps. Tycker dom är så söta och mysiga, men det är lite synd om dom eftersom dom inte kan andas ordentligt. Men titta va gosig den är.
 
Daily Life | |
Upp