Stockholm Brunch Club

Jag har sett 1093753 bilder på instagram om detta ställe så ville sååå gärna testa. Jag, Madde och Emily var där och åt brunch igår (jag hann dit innan jobbet, började 13). Maten var fruktansvärt god och jag hade tränat lite (betoning på lite, gjorde 3 situps i vardagsrummet) innan så var extra hungrig. Det är alltid godast att träna eller motionera innan man äter en stor måltid, maten smakar mycket bättre när man är riktigt hungrig. Jag tog en bryggkaffe, en smoothie och en club sandwich (avocado, bacon, kyckling, mayonaise, sallas och tomat på surdegsbröd). Det var underbart. Underbart. Underbart. Underbart. Jag skulle kunna skriva en bok bestående enbart av beskrivningar om mat och hur den smakar. <3. 
 
 
Maddes bilder
 
Känner mig som största narcissisten som endast lägger upp bilder på mig själv hela tiden och ingen annan haha. Men jag är ju sämst på att ta bilder, tog varken bild på maten eller Madde, inga som sparades iallafall. :(
 
Så hur många brödrostar från Stockholm Brunch Club av Ms. Öster? 
8/10 brödrostar
Det är ändå ett bra betyg! Jag är en tuff matkritiker (Jag är typ en Edward Blom in disquise??)
 
Daily Life | |
Upp