Söndag

Idag börjar jag jobba kl 17.00 till stängning! Spännande. Jag har hittills hunnit måla och fila mina naglar, yay me. Innan jag beger mig in mot jobbet hade jag tänkt springa lite, skulle va gött att springa 1 mil och känna att man fått de gjort liksom. Förhoppningsvis även plugga lite franska det kanske jag dock inte kommer hinna göra jättemycket av. Borde egentligen plugga lite bilteori också, har ju bokat uppkörning och teoriprov satt det är dags att ta tag i dom sakerna också. Usch, varför har jag SÅ mycket saker att stå i??? Blir stressad av att tänka på det! 
 
Imorgon är jag ledig och även på tisdag, tjiho! Har lite ärenden att utföra men ska verkligen verkligen försöka beta av lite plugg under dessa dagar (franska och bilteori). På Fredag är jag bjuden på en 30års-fest! What! Så sjukt :') Meeeen måste byta bort ett arbetspass innan bara :-))) Förhoppningsvis så löser det sig, skulle vara så sjukt kul att gå. 
 
Look at my beautiful nails!
Daily Life | |
Upp