Ledig Onsdag

Hej! Idag är jag ledig, tjoho! Igår jobbade jag endast lunch och det blev totalt 2 h 20 min, känns så jäkla löjligt haha. Efter jobbet igår så fikade jag med Mimmi, sen åkte jag hem , var hemma en snabbis och åkte sedan tillbaka in till stan för att simma med triathlongruppen i Eriksdal mellan 8-9. Idag är jag ledig vilket är sååå skönt. Känns som jag hunnit med massa (även fast jag egentligen inte gjort något särskilt haha). Sov ut ordentligt och vaknade vid 11 typ, vilket var så behövligt. Sedan gick jag upp, drack lite kaffe och pysslade lite med min aupair profil på en aupair hemsida jag är medlem på. Samt spanade in lite familjen och skicka iväg lite meddelanden. Så skönt att jag äntligen gjort klart den där jäkla profilen, det tog sin lilla tid. Jag har även hunnit fila mina naglar och målat dom, något ovanligt för mig då they always look like crap. Har faktiskt lyckats spara ut dom lite!! Yay me. 
 
Idag är det tävling som gäller!! Och jag är lite nervös haha!! Det är något som heter aquathlon vilket innebär att man simmar och springer (som triathlon fast utan cyklingen). Det är KM ikväll med klubben och jag ska vara med!!!  Det kommer att hållas i Hellas, så först är det 1 km simning i sjön sedan 5 km löpning i Nackareservatet (tror jag). SÅÅÅÅÅÅ det blir spännande. 
 
Daily Life | |
Upp