Update: Bosatt i Pariiiiii

Hallå där! 
Har inte varit inne här på ett tag, det skrivs inlägg väldigt sporadiskt må jag säga. Ingen vidare kontinuitet på det hela haha. Hursomhaver, jag har liksom glömt att uppdatera om en tiny, tiny detail. Är numera bosatt i Paris!!! Wihoooo. Så coolt, älskar det. Jobbar som nanny typ och bor precis vid Place de la Republique i en egen liten lägga. Så-himla-trevligt. Ska snart iväg till jobbet. I helgen var mamma, pappa och Jacob på besök och de va supermys att ha dom här. Vi hade de jättebra, åt orimliga mängder med mat men de är väl typ de man gör när man är på semester? Går från bord till bord all day all night. Åt massa Moules Frites (min favorit) i helgen de va så gott. Dessutom hade vi såån tur med vädret va verkligen så fint väder hela helgen så de va perfekt. Anywho, nu måste jag börja röra mig. 
 
Over and out.
Paris | |
Upp