Fall is coming

Brace yourselves...
 
!
 
Hösten är ändå en av mina favoritårstider. Älskar när det regnar och är kallt ute så är man inne å tittar på en film. Eller om man går på stan och man kan gräva ner huvudet i en stor halsduk eller gömma sig under en mysig kappa. Detta leder mig in på nästa ämne, nämnligen höstkappa (!!) Jag har några kappor sedan tidigare men dessa är 1. figur-modell    2. För små??   Härom veckan var jag inne på Emaus på Söder (2ndHand butik) och hittade några riktigt fina kappor till jättebra priser. Tänkte åka in dit när jag har tid och kolla lite runt lite. Det är ju roligt att köpa en ny kappa och även veta att man handlar miljövänligt + ekonomiskt. Såg en riktigt fräck kappa häromdan på stan, det var en stor oversizekappa i nåt lurvigt material och den var gul. Det var such a pleasure för ögat, blev så avundsjuk på tjejen som bar upp den. 
 
 
 
Daily Life | | Kommentera |
Upp